Вівторок
7 червня
Я досліджую світ
Тема. Підсумковий
урок
https://learningapps.org/view19602880
Математика
Тема. Підсумковий урок.
1.Граємось - навчаємось. Математичний
тренажер.
2. Виконайте завдання у зошиті
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher
Тема. Підсумковий урок. Об’ємна аплікація «Сонце та хмаринки»
Понеділок
6 червня
Українська мова
(читання)
Тема. Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник».
1.Перегляньте відеоурок
2.
Попрацюйте з Букварем с. 108, 109, 110, 111.
Українська мова
(письмо)
Тема. Удосконалення навички письма.
У
свій зошит самостійно спишіть друкований текст рукописними
літерами.
Час для відпочинку
Математика
Тема. Повторення вивченого.
1.Граємось - навчаємось. Математичний тренажер
2. Виконайте завдання у зошиті
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=lsAnpuS4vqo&ab_channel=MONUKRAINE
До завтра💙💛
3 червня
Українська мова
(читання)
Тема. Алла Свашенко «Літо». Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав». Борис Харчук «Ромашка». Анатолій Зарудний «Літо». Спостереження за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи.
1.Перегляньте відеоурок.
2.Попрацюйте з букварем самостійно с.104,
105, 106, 107.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Систематизація знань і
умінь учнів. Удосконалення навички письма. Письмо слів
під диктовку.
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму зошиті.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема.
Повторення вивченого.
Виконайте завдання 1, 2 усно, а завдання 3, 4, 5 письмово у своєму зошиті.
Образотворче
мистецтво
Тема. Малюємо літній пейзаж. Підсумковий урок.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Зустрінемось у
понеділок!
Четвер
2 червня
Я досліджую світ
Тема. Добра справа для природи. Догляд за кімнатними
рослинами (полив, розпушення
ґрунту, очищення листків від пилу).
1.Перегляньте відео та
запам'ятайте.
2. Якщо є можливість, то попрактикуйтеся в догляді за кімнатними
рослинами.
Українська мова
Тема. Діагностувальна робота. Читання вголос
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM&ab_channel=CreativeTeacher
Російська мова
Тема. Літо. Канікули.
Підсумковий урок
1.Летние загадки
2. Летняя песенка
Музичне мистецтво
Завдання
з музичного мистецтва у Googl Класі, який створила Олена
Володимирівна. Перейдіть за
посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
До завтра💜
Середа
Я досліджую світ
Тема. Здрастуй, Літо!
Розвага до Дня захисту
дітей «Казкова подорож».
Математика
Тема. Повторення вивченого.
1.Граємось - навчаємось. Математичний
тренажер.
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.119
Виконайте на с.119 завдання 55, 56 - письмово.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
Українська мова
(читання)
Тема.
«Будиночок, у якому
ніхто не спить». Поняття про безконечники.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.100, 101, 102, 103.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Правила переносу слів.
1.Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму зошиті.
Англійська мова
https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E&ab_channel=DreamEnglishKids
Повторити числа.
До завтра 💗
Вівторок
31 травня
Я досліджую світ
Тема. Помічники людини в
побуті.
1.Перегляньте відео та
запам’ятайте
2. Попрацюйте з підручником с.92, 93.
3. В зошиті з друкованою основою
виконайте завдання на с.61.
Математика
Тема. Повторення вивченого.
1.Граємось - навчаємось. Математичний
тренажер.
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.118
Виконайте на с.118 завдання 48, 50, 51-усно, завдання 49, 53 - письмово.
Час для відпочинку (повторюємо англійську мову)
Англійська мова
https://www.youtube.com/watch?v=eoyrrByR2sY
https://www.youtube.com/watch?v=0lkSAM67QKs
Повторити кольори.
Дизайн і технології
Тема. Корисне орігамі.
Одноразовий стаканчик з
паперу своїми руками.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=pqWjhNox3gY&ab_channel=ValeriGulko
До завтра🌿
Понеділок
30 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Прочитай, усміхнись
«Слова-втікачі». Вадим Левін Гумористичні твори. Вадим Левін «У крамниці».
«Кумкання жаб» (з народного). Поняття про звуконаслідування. «Ми з тобою йшли» (з народного).
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з Букварем с. 96, 97, 98, 99.
Українська мова
(письмо)
Тема. Удосконалення навички письма.
Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування.
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму
зошиті.
Час для відпочинку
Математика
Тема. Закріплення вивченого.
1.Граємось - навчаємось. Математичний
диктант
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.117
Виконайте на с.117 завдання 41, 43 - усно, 45, 46 - письмово.
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw&ab_channel=FreshMotion
П’ятниця
27 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Вадим Скомаровський «Колобок». Олександр Саєнко «Рукавиця». Наталка Завальська «Яєчко золоте, та не те». Поняття про народну і авторську казку. Відповіді на запитання.
1.Перегляньте відеоурок.
2.Попрацюйте з букварем самостійно. Познайомся
ще з однією авторською казкою на новий лад «Яєчко золоте, та не те» с.93, 94.
Українська мова (письмо)
Тема.
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання
лексико-граматичних завдань.
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму зошиті.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема.
Повторення і узагальнення вивченого.
Попрацюйте у нашому підручнику с. 116 .
Виконайте завдання 38, 39 -письмово.
Образотворче мистецтво
Тема. Малюємо тюльпани.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Зустрінемось у
понеділок!
Четвер
26 травня
Я досліджую світ
Тема. Винаходи людства.
1.Перегляньте відео та
запам'ятайте.
2. Попрацюйте з підручником с 90, 91.
3. В зошиті з друкованою основою виконайте завдання на
с.60.
Українська мова
Тема. Перевірка
рівня сформованості навички письма учнів.
У зошиті самостійно спишіть
друкований текст рукописними літерами. Обов’язково надішліть мені у Вайбер фото цієї роботи!
Діагностувальна робота
Списування
Обов’язково надішліть мені у Вайбер фото цієї
роботи!
Час для відпочинку
Російська мова
Тема. Казки моєї родини
1.Поработайте с учебником с.78
1.Послушайте украинскую сказку «Соломенный
бычок».
Музичне мистецтво
Завдання з музичного
мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Перейдіть за
посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
До завтра!🐦
Середа
25 травня
Я досліджую світ
Тема. Подорожуємо країнами
світу.
1.Запрошую всіх до віртуальної
екскурсії країнами світу.
2. Попрацюйте з підручником с.88, 89.
Математика
Тема.
Діагностувальна
робота
1.Перегляньте відеоурок та виконайте завдання. Обов’язково надішліть мені у Вайбер фото цієї роботи!
Обов’язково надішліть мені у Вайбер фото цієї роботи!
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
Українська мова
(читання)
Тема. Олег
Буцень «У новій школі». Читання в особах. Характеристика персонажів. Два ледарі
(татарська народна казка). Висловлення власного враження від прочитаного.
1.Перегляньте відеоурок та
познайомтеся з татарською народною казкою «Два ледарі»
2.Попрацюйте з букварем. Самостійно
прочитайте оповідання О. Буценя «В новій школі» с.85, 86 та ще раз казку «Два
ледарі» 87, 88.
Українська мова
(письмо)
Тема. Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання букв я, ю, є, ї у їх звукових значеннях. Вибірковий диктант.
1.Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму зошиті.
2. У свій зошит
самостійно спишіть друкований текст рукописними
літерами.
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=a21sz64aQ6M
2. Попрацювати
на с. 87 у підручнику та с 85 у робочому зошиті. Закріпити слова про частини
тіла.
Вівторок
24 травня
Я досліджую світ
Тема. Різноманітний світ людей.
1.Перегляньте відео та
запам’ятайте
2. Попрацюйте з підручником с.86, 87.
Математика
Тема. Повторення і узагальнення вивченого
у 1 класі.
1.Граємось - навчаємось.
https://learningapps.org/view10004811
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.116
Виконайте на с.116 завдання 34, 35, 36 - письмово.
Час для відпочинку (повторюємо англійську мову)
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=JwOwBNZTA28&ab_channel=YuliaSmirnova
2. Попрацювати на с. 86 у підручнику та с 84 у робочому зошиті.
Дизайн і технології
Тема. Робота з
папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. «На лужку».
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=pqWjhNox3gY&ab_channel=ValeriGulko
До завтра💖
Понеділок
23 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Про
тебе і твоїх друзів. В’ячеслав Шахненко «Мій друг».
Наталка Бабенко «Федько-фокусник». Грицько Бойко «Побіг і прибіг». Виразне
читання текстів.
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з Букварем с. 82, 83, 84.
Українська мова
(письмо)
Тема. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань.
Формування орфографічної навички — вживання апострофа.
1.Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму зошиті.
Запам’ятай!
2.
У свій зошит самостійно спишіть друкований текст рукописними
літерами.
Час для відпочинку
Математика
Тема. Повторення
і узагальнення вивченого.
1.Граємось - навчаємось.
https://learningapps.org/view11790285
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.115
Виконайте на с.115 завдання 24, 25, 26 - усно, 23, 28 - письмово.
Фізична культура
20 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Про маму Василь Сухомлинський «Найласкавіші руки». Спостереження за особливостями зображення персонажа. Розповідь за аналогією до прочитаного. Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Читання в особах. Микола Сулима «Змалювати маму».
1.Перегляньте відеоурок.
2.Попрацюйте з букварем самостійно с.77-80.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Удосконалення навички
письма. Виконання фонетико-графічних завдань.
Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їх звукове значення.
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
у своєму зошиті.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема.
Повторення і узагальнення вивченого.
1.Граємось - навчаємось.
https://learningapps.org/11893445
2. Попрацюйте у нашому підручнику с. 114 .
Виконайте завдання 16, 17- усно, а
завдання 19, 20, 22-письмово.
Підказка Задача 20 на дві
дії, тобто ми не можемо одразу відповісти на запитання задачі. Спочатку ми
дізнаємось, скільки книг на другій полиці, а вже потім – скільки всього книг на
усіх полицях.
1)18-6=12(кн.)
– на другій полиці;
2)18+12=30(кн.)
Відповідь:30
книг на усіх полицях.
Образотворче
мистецтво
Тема. Професійна мистецька освіта: художні школи та академії мистецтв.
Порівняння зображень: реальне – вигадане. Створення образу чарівного птаха.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Зустрінемось у понеділок!
19 травня
Я досліджую світ
Тема. Повторення. Що ти знаєш про Україну?
1.Попрацюйте з підручником с 84.
2. Граємось – навчаємось Повторіть
символи України
https://learningapps.org/view12297791
3.Пройдіть вікторину та перевірте свої
знання з вивченої теми
https://learningapps.org/view16381604
Українська мова
Тема. Робота з дитячою книжкою. Удосконалення навички письма.
1.Послухайте
казку «Міко. Це я зробив»
2.Завдання від Міко
У свій зошит самостійно спишіть друкований текст рукописними літерами. Надішліть мені у Вайбер фото цієї роботи!
Час для відпочинку
Російська мова
Тема. Казка К.
Чуковського «Муха-Цокотуха»
1.Послушайте сказку Корнея Чуковского
«Муха-Цокотуха».
Музичне мистецтво
Завдання з музичного
мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Перейдіть за
посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
До завтра💞
Середа
18 травня
Я досліджую світ
Тема. Пам’ятки старовини рідного краю.
Урок-віртуальна екскурсія.
Запрошую всіх до віртуальної екскурсії
нашим рідним краєм.
Математика
Тема.
Повторення і узагальнення
вивченого.
1.Граємось - навчаємось.
https://learningapps.org/view11481225
2.Перегляньте відеоурок та виконайте завдання у зошиті.
2. Попрацюйте у нашому підручнику с. 113 . Виконайте завдання 9, 10,
13 (усно).
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
Українська мова
(читання)
Тема.
Алла Потапова «“Чемний” Миколка». Олександр Богемський
«Уклоніться квіточці». Виразне читання в особах.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.73, 74, 75, 76.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Удосконалення
навички письма. Формування орфографічної навички — звукове значення букви щ.
Списування з доповненням речень словами.
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання у своєму зошиті.
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
2. Попрацювати на с 84-85.
Вівторок
17 травня
Я досліджую світ
Тема. Пам’ятки старовини
рідного краю.
1.Перегляньте відео та
запам’ятайте
2. Попрацюйте з підручником с.82, 83
Математика
Тема. Повторення і узагальнення вивченого.
1.Граємось - навчаємось.
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.112
Виконайте на с.109 завдання 2, 3, 4- усно.
3. Самостійна робота.
У зошиті самостійно розв’яжіть задачу та завдання. Обов’язково надішліть мені у Вайбер фото цієї роботи!
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A&ab_channel=CreativeTeacher
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
2. Попрацювати на с 83, вивч. дієслово CAN- могти, вміти.
Дизайн і технології
Тема. Виготовлення сюжетної аплікації за
зразком. «Ми любимо Україну».
Чекаю на фото ваших робіт для фотовиставки
(за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=TTuSlmnc8Vs&ab_channel=FreshMotion
До завтра💗💗💗
Понеділок
16 травня
Українмова
(читання)
Тема. Варвара Гринько «Рідна мова». Анатолій Костецький
«Як зробити день веселим». Спостереження за роллю порівнянь у тексті.
Відповіді на запитання. Ознайомлення з прислів’ям.
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з Букварем с. 70, 71, 72.
Українська мова
(письмо)
Тема. Удосконалення навички письма.
Формування орфографічної навички — вживання великої літери.
Прошу
красиво списати у свій зошит ці сторінки:
Запам’ятай!
Математика
Тема. Закріплення вивченого.
1.Граємось - навчаємось.
Повторюємо компоненти дії
додавання та віднімання (треба обирати - грати одному)
https://learningapps.org/view10004128
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.111
Виконайте на с.109 завдання
1, 2, 6, 8 - усно, 3, 5 - письмово.
Фізична культура
П’ятниця
13 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Володимир Орлов «Що не можна купити». Виразне читання віршів. З’ясування головної думки (про що хотів повідомити письменник, з якою метою).
1.Перегляньте відео – тренажер для розчитування. Такі вправи допоможуть навчитися швидко
читати.
Під час
перегляду відео треба відновити слово та його прочитати.
2.Попрацюйте з букварем самостійно с.68, 69.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення
уміння писати схожі великі букви Е — З, В — Б та літеру Д.
Письмо слів і речень із ними.
Прописи
с.63
Пам’ятай! Назви річок треба писати з великої
літери!
Час для відпочинку
Математика
Тема.
Невідомий від`ємник. Закріплення.
1.Граємось- навчаємось.
Пройди
математичну вікторину та перевір свої знання
https://learningapps.org/view11073532
2. У своєму зошиті виконай завдання
від мамонтеня.
Образотворче
мистецтво
Тема. Зображення квітучої гілки яблуні.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Зустрінемось у
понеділок!
Четвер
12 травня
Я досліджую світ
Тема. Твої громадянські обов’язки.
1. Попрацюйте з підручником с 80,
81.
2. В зошиті з друкованою основою виконайте завдання на
с.59.
Українська мова
Тема. Наталка Бабенко «Хмарки». Ознайомлення із закличками, скоромовками. Закріплення уміння писати велику букву О та літери з півовалами — С, Є, Х, Ж. Письмо слів і речень із ними.
Підказка: Треба поєднати слова у речення та записати ці
речення.
Наприклад: Сергій
відвідав Єгипет.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g&ab_channel=CreativeTeacher
Російська мова
Тема. Мої улюблені книжки. В.Осєєва «Синє листя».
1.Послушай рассказ Валентины Осеевой «Синие листья» и подумай, как бы ты поступил
или поступила в данной ситуации.
Музичне мистецтво
Завдання з музичного
мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Перейдіть за
посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY&ab_channel=SV%2FLIFE
Руханку кожен день
https://www.youtube.com/watch?v=_pBcWlNyBTE
Вправи для спини через день
До завтра! 💙💛
Середа
11 травня
Я досліджую світ
Державні та народні символи України
Тема. Твої громадянські права.
1.Перегляньте відео та запам'ятайте.
2. Попрацюйте з підручником с.78, 79
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.58
Математика
Тема.
Невідомий від`ємник.
1.Перегляньте відеоурок та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 110 . Виконайте завдання 2, 3
(письмово).
Завдання 2
виконуй за зразком: 56 – 13=43 56 –
43=13
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
Українська мова
(читання)
Тема.
Юрій Ярмиш «Джерельце». Анатолій Качан «Джерельце».
Характеристики персонажів і їхніх вчинків.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.63, 64, 65.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення уміння писати великі літери з похилою
лінією із заокругленням унизу ліворуч складної конфігурації — І, Ї, Н, Ю, К.
Письмо складів і речень із ними.
Прописи с. 61
Підказка: Перше ім’я для вас дещо
незвичне. Ївга — це народна форма імені Євгенія. Її ще
лагідно називають Ївгонька, Ївгочка. Далі імена: Нонна, Юлія, Ніна,
Іван, Юрій, Назар, Ігор.
Усі імена пишуться з
великої літери!
Англійська мова
1.Переглянути відеоурок.
2. Попрацювати на сторінках 81-82 у підручнику.
3. Повторити слова про частини тіла.
До завтра💝
Вівторок
10 травня
Я досліджую світ
Тема. Народні символи
України.
1.Перегляньте відео та
запам’ятайте
2. А зараз перевірте, як ви уважно
дивились відео і все добре запам’ятали.
Гра-вікторина «Народні символи
України»
3. За бажанням можете намалювати мені
один або декілька народних символів, які вам подобаються. А я зроблю
фотовиставку.
Математика
Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення).
1. Перегляньте відео. Повторіть правило.
2. Самостійна робота.
У зошиті самостійно розв’яжіть задачу,
приклади та завдання. Обов’язково надішліть
мені у Вайбер фото цієї роботи!
1. Розв’язати задачу.
Дві бригади проклали 60 м дороги. Перша бригада
проклала 40 м. Скільки метрів дороги проклала друга бригада?
2. Обчислити.
У 3 та 4 стовпчиках зверху підписувати проміжний результат.
3. Порівняти.
3 дм … 20 см 1 грн …85 к.
1 дм 5 см …15 см 50 см …1 м
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A&ab_channel=CreativeTeacher
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
2. Впр. 1, с. 80, вивчити слова про частини тіла.
Дизайн і технології
Тема. Робота з папером. Послідовність дій
під час створення орігамі. Виготовлення за зразком "Голуб миру" .
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=SfKOo53Bw_k&ab_channel=FreshMotion
До завтра! 😛
Понеділок
9 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Борис Вовк «Чиї квіти найгарніші» (скорочено).
Вибіркове читання тексту. З’ясування ролі порівнянь і образних слів.
Висловлення свого враження від прочитаного.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з Букварем с. 62, 63.
-
Прочитайте казку Бориса Вовка «Чиї квіти
найгарніші» (скорочено).
Українська мова
(письмо)
Тема. Закріплення уміння писати
великі літери з прогнутим плавним елементом — Л, А, М, Я. Письмо слів і речень
із ними. (письмо) с.60
Прописи с.60
Час для відпочинку
Математика
Тема. Віднімання двоцифрових чисел без переходу
через десяток (загальний випадок).
1.Перегляньте відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.109
Виконайте на с.109 завдання
1, 8- усно, 3, 6, 7 - письмово.
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=aCXrMOtZrmY&ab_channel=FreshMotion
П’ятниця
6 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Вадим Левін «Ранкові роси». В’ячеслав Шахненко «Яблуко».
Спостереження за особливостями зображення картин природи. Роль образних слів.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.60, 61. Прочитайте
самостійно твори Вадима
Левіна «Ранкові роси» та В’ячеслава Шахненка «Яблуко».
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення
уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч і
верхнім елементом — Г, П, Т, Ґ, Р, Ф. Письмо складів і речень із ними.
Прописи
с.59
Переглядаючи відеоурок, виконуй завдання на с.59
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема.
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок).
1.Перегляньте відеоурок та виконайте
завдання
2. Попрацюйте у підручнику с. 108 .
Виконайте завдання 4, 5 (письмово), 7,
8 (усно).
Образотворче
мистецтво
Тема. Художні професії:
художник, скульптор. Ліплення котика (пластилін).
Перегляньте відеоурок
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Зустрінемось у понеділок!🌸🌸🌸
Четвер
5 травня
Я досліджую світ
Тема. Державні символи України.
1.Перегляньте відео
2. Попрацюйте з підручником с 76, 77.
3.В зошиті з друкованою основою виконайте завдання на
с.57.
Українська мова
Тема. Анатолій Костецький «Косички», «Сонечкова мама». Загальні відомості про А. Костецького. Виразне читання віршів. Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням угорі та внизу — У, Ч, И, Й, Ш, Ц, Щ.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.57, 58, 59.
Прописи с. 58
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g&ab_channel=CreativeTeacher
Російська мова
Бычков Илья увлекается футболом
Матвеев Андрей
любит кататься на самокате
Тема. Гигиена
тела, одежды, питания.
1.Посмотрите мультфильм.
2. Поработайте с учебником с. 62.
Музичне мистецтво
Завдання з музичного
мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Перейдіть за
посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY&ab_channel=SV%2FLIFE
Руханку кожен день
До завтра💙💛
Середа
4 травня
Я досліджую світ
Тема. Київ –столиця України.
1. Передгляньте відео.
2. Попрацюйте з підручником с.74, 75
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.56
Обов’язково
надішліть мені у Вайбер фото цієї сторінки з виконаним завданням.
Математика
Тема.
Метр.
1.Перегляньте відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 107 . Виконайте завдання 1, 6 (усно),
4, 5(1) (письмово).
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
3. Робочий зошит с 75,76.
Час для відпочинку
Українська мова
(читання)
Тема.
Всеволод Нестайко «Пробудження» (уривок із повісті «У Країні
Місячних Зайчиків»). Загальні відомості про В. Нестайка. Характеристика
персонажів. Висловлення свого враження від прочитаного.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.54, 55, 56.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення уміння
писати малі літери ч, н, ю, к. Письмо слів і речень із ними.
Прописи с. 57
Підказка: юнга юнак.
До завтра💜
Вівторок
3 травня
Я досліджую світ
Тема. Україна
–твоя Батьківщина.
1.Передгляньте відеоурок
2. Попрацюйте з підручником с.72, 73
Математика
Тема. Віднімання виду 65-30, 65-3.
1. Перегляньте відеоуроки
2. Попрацюйте з підручником с.106. Завдання
1, 4, 6 – письмово, 7- усно.
Час для відпочинку (англійською мовою)
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
2. Повторити кольори.
3. Робочий зошит впр. 1, с 72, розфарбувати котиків у відповідному одязі із таблиці.
Дизайн і технології
Тема. Робота з папером. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=zPMryG8fqNY&ab_channel=FreshMotion
До завтра 😛
Понеділок
2 травня
Українська мова
(читання)
Тема. Василь Сухомлинський «Яблуко в
осінньому саду». Загальні відомості про В. О. Сухомлинського (аудіювання).
Персонажі твору. Оцінка їхніх дій.
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з Букварем с.
51, 52, 53.
-
Прочитайте ці сторінки
Українська мова
(письмо)
Тема. Закріплення
уміння писати малі літери в, ь закритої та відкритої
форм. Письмо слів і речень із ними.
Прописи с. 56
Підказка Виє вітер увесь
день.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема. Додавання виду 43+20, 43+2. Додавання виду 30+26, 3+26.
1.Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=XJiTNSsTRfA
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.104, 105
Виконайте на с.104 завдання
1, 5- усно, 4 - письмово, а на с.105 завдання 7- письмово.
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=203qt361QDo&ab_channel=FreshMotion
П’ятниця
29 квітня
Українська мова
(читання)
Тема. Іван Франко «Ріпка». Загальні відомості про І. Я. Франка. Визначення персонажів.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.48, 49, 50.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення уміння
писати малі літери з нижньою петлею — у, д, з. Письмо слів і речень із ними.
Прописи с.55
Підказка: Коза в лузі – лоза в тузі.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема.
Додавання та віднімання на основі десяткового складу числа.
1.Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
2. Попрацюйте у підручнику с. 103 . Уважно виконайте завдання 7, 10 (усно), 9 (письмово).
Образотворче
мистецтво
Тема. Народна іграшка. Ліплення і декорування української народної
іграшки-свищика (пластилін).
Передивіться відеоурок
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Зустрінемось у
понеділок!
Четвер
28 квітня
Я досліджую світ
Тема. Твоя безпека на вулиці.
1.Перегляньте відео
2. Попрацюйте з підручником с 66,
67.
Українська мова
Тема. Робота з
дитячою книжкою (твори сучасних дитячих письменників). Закріплення уміння
писати вивчені літери.
1.Перегляньте відео і познайомтеся
з казкою Юрія Ярмиша «Їжачок і соловейко».
2.Попрацюйте у додатковому зошиті з
письма. Виконайте всі завдання з відеоуроку.
Російська мова
Тема. Спорт. Мистецтво бути здоровим.
1.Посмотрите мультфильм.
2.Нарисуйте свой любимый вид спорта,
сделайте фото и пришлите мне. Я сделаю выставку ваших рисунков.
Музичне мистецтво
Завдання з музичного
мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Перейдіть за
посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
Середа
27 квітня
Я досліджую світ
Тема. Твоя безпека вдома.
1. Передгляньте відео.
2. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.46, 47
Математика
Тема.
Додавання та віднімання на
основі десяткового складу числа.
1.Перегляньте відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 102 . Виконайте завдання 1, 2, 4 (письмово), 5 (усно).
Час для відпочинку
Українська мова
(читання)
Тема.
Леся Українка «Три метелики».
Загальні відомості про Лесю Українку.
Ознайомлення з поняттям «персонажі твору»; оцінка дій персонажів. Вибіркове
читання.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.45, 46, 47.
Прочитайте самостійно відомості про Лесю Українку та казку «Три метелики»
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення уміння
писати малі літери з півовалами — с, є, е, х, ж. Письмо слів і речень
із ними.
Прописи с. 54
Підказка
Розшифровка
ребусів: Весна, весло, верба.
Англійська мова
1. Переглянути відеоурок.
2. Попрацювати за можливістю у
друкованому зошиті на с. 70-71.
Вівторок
26 квітня
Математика
Тема. Додавання та віднімання числа 1. Рівність,
нерівність.
1. Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з підручником с.101
Завдання 1, 2, 6 – усно, 3, 4 -
письмово.
Запам’ятай!
Я досліджую світ
Тема. Твоя безпека під час
ігор та розваг.
1.Передгляньте відеоурок
2.Попрацюйте у зошиті «Я досліджую
світ» на с.45
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A&ab_channel=CreativeTeacher
Англійська мова
https://www.youtube.com/watch?v=JmPgCaO2Mac&ab_channel=HAVEFUN
https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U
1. Переглянути відеоурок.
2. Вивчити слова про одяг на с. 72 у підручнику.
Дизайн і технології
Тема. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення за зразком. «Бджілка».
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=SfKOo53Bw_k&ab_channel=FreshMotion
До завтра!💙💛
Понеділок
25 квітня
Українська мова
(читання)
Тема. Вони писали для тебе
Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора». Загальні відомості про Т. Г.
Шевченка (аудіювання). Поняття про риму. Удосконалення читацьких умінь.
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з Букварем с.43,
44.
-
Прочитайте ці сторінки
Вивчіть напам’ять
вірш або одну з його частин на вибір.
Українська мова
(письмо)
Тема. Закріплення уміння писати
малі літери з овалом — о, а, б, ф. Письмо слів і речень із ними.
Прописи с. 53
Підказка Фірма ферму будувала, фірмі ферми
було мало.
Час для відпочинку
Математика
Тема. Наступне і попереднє число.
1.Граючись, пригадай лічбу у межах 100
https://learningapps.org/view9730323
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.100
Виконайте завдання 1, 2, 3, 5- усно, а
завдання 4- письмово.
Завдання 4
– підказка для батьків:
99-
найбільше двоцифрове, 9- найбільше одноцифрове число.
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=cFq3UcfW4J0
До завтра!🌷🌹🌻
П’ятниця
22 квітня
Українська мова
(читання)
Тема. Зірка Мензатюк «Український прапор» Аудіювання (слухання-розуміння, відповіді на запитання за змістом тексту). Ознайомлення з дитячою періодикою.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.40, 41, 42
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення уміння писати
малі літери з прогнутим плавним елементом — л, м, я та малу літеру ґ. Письмо
слів і речень із ними.
Прописи
с.52
Час для відпочинку
Математика
Тема.
Числа першої сотні.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 98, 99 .
Уважно виконайте на с.98 завдання 1, 2, (усно), 3 (письмово), на с.99 завдання 7 (письмово).
Образотворче
мистецтво
Тема. Писанки. Прадавні візерунки.
1.Послухайте Великодню казку Зірки Мензатюк "Писанка"
2.Передивіться відеоурок
3.Намалюйте свої писанки.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду світле свято Великодня!🍮🐤🐥🐣
Вітаю всіх!
Зустрінемось у
понеділок!
Четвер
21 квітня
Я досліджую світ
Тема. Про що тобі повідомляють руки?
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з підручником с 58,
59.
3.В зошиті з друкованою основою виконайте завдання на
с.44.
Українська мова
Тема. Анатолій Камінчук «Наша столиця». Твоя мала
батьківщина. Читання текстів із відповідними настроєм та силою голосу. Закріплення
уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу —
г, п, т, р.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с. 38, 39
3. Прописи с. 51
Підказка Скласти та записати слова: поріг пиріг
Російська мова
Тема. Транспорт. Складання розповіді за темою «Прогулянка катером».
1.Посмотрите видео.
https://www.youtube.com/watch?v=WAbiy1WFTJA&ab_channel=MultiZnaikaTV
2. Поработайте с учебником с. 58, 59.
Музичне мистецтво
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання, які підготувала Олена Володимирівна
https://classroom.google.com/c/NDIyMTAxMjkyNTY1?hl=ru&cjc=xbwcoof
Фізична культура
Руханку кожен день
https://www.youtube.com/watch?v=_pBcWlNyBTE
Вправи для спини через день
Середа
20 квітня
Я досліджую світ
Тема. Чим ти розпізнаєш смак.
1. Передгляньте відео за нашим підручником.
2. Попрацюйте за нашим підручником «Я досліджую світ» на с.56, 57
2. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую світ» на с.43
Математика
Тема.
Усна і письмова нумерація
чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел.
1.Перегляньте відео та запам’ятайте
https://www.youtube.com/watch?v=hYTACcoWMGI
2. Попрацюйте у підручнику с. 96 . Виконайте завдання 1, 2, 3 (усно).
Обов’язково
це запам’ятати!
Час для відпочинку
Українська мова
(читання)
Тема. Твоя
Батьківщина — Україна
Анатолій Костецький «Батьківщина». Ми —
українці. Анатолій Камінчук «Рідний край». Ознайомлення з поняттями «автор
твору», «заголовок».
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте з букварем с.36, 37
Вивчити вірш напам’ять за бажанням.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Додавання літер
абетки у вірш за алфавітним порядком. Закріплення уміння писати малі літери з
похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ. Письмо слів і
речень із ними.
Прописи с. 48, 50
Додай
літери абетки у вірш за алфавітним порядком.
Підказка Скласти та записати слова: іній , шишки
Підказка Скласти та записати слова: Шипи, шини, пишна.
Підказка Тут помилка, потрібна ще буква и.
Знай свій рідний край.
Англійська мова
1.Впр. 1, с. 68, вивчити слова про
погоду
2. У робочому зошиті с. 66-67
Вівторок
19 квітня
Я досліджую світ
Тема. Чим
ти відчуваєш запах.
1.Перегляньте відеоурок
2.Попрацюйте у зошиті «Я досліджую
світ» на с.42
Математика
Тема. Невідоме зменшуване.
1.Пропоную погратися та розв'язати вирази
2. Перегляньте відеоурок
3. Попрацюйте з підручником с.95.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A&ab_channel=CreativeTeacher
Англійська мова
Переглянути відеоурок. Попрацювати на сторінках 64-65 у робочому
зошиті.
Дизайн і технології
Тема. Робота з папером.
Виготовлення великодньої аплікації за зразком. «Великодні писанки».
Чекаю на фото ваших робіт для фотовиставки
(за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=U3G4VTTQpmo&ab_channel=ValeriGulko
До завтра!😉
Понеділок
18 квітня
Українська мова
(читання)
Тема. Алфавіт.
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.
1. Перегляньте
відеоурок
-
Прочитайте ці сторінки
3. Вивчіть український алфавіт!
Українська мова
(письмо)
Тема. Наведення літер, запис слів і речень за зразком. Списування з друкованого шрифту.
Прописи с. 46, 47
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема. Віднімання чисел в другому десятку.
1.Перегляньте відеоурок
2. Попрацюйте з нашим підручником на с.94
Виконайте завдання 2, 3 усно, а завдання 1,
4 письмово.
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=BhIR088Qgl0
До завтра 💓
П’ятниця15 квітня
Українська мова
(читання)
Тема. Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь.
Перегляньте відео та запам’ятайте
Знайди 10 букв Щ
1. Попрацюйте
з букварем с.32, 33
Українська мова
(письмо)
Тема.
Письмо малої
та великої букв щ, Щ, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова
(щока, щука; борщик, горщик). Відновлення і запис
деформованого речення. Списування з друкованого шрифту.
Ознайомлення
з писемними буквами щ, Щ
Прописи
с.44, 45
Підказка
Додати пропущену літеру, утворити і записати по два слова
щука щока
горщик борщик
Підказка
- Прочитайте речення, подане в
прописах на с. 44. Що в ньому не так? (Слова переставлено місцями і написано
через кому.)
- Відновіть речення. Яке слово буде
першим? Чому? (Рясний – написано з великої літери.)
- Про що говориться в реченні ? (Про дощ.)
- Що він робить? (Полоще площу.)
- Назвіть речення повністю. Позначте
правильну послідовність слів у відновленому реченні – поставте в прописах цифри
над словами. Запишіть
відновлене речення.
Рясний дощ полоще
площу.
Час для відпочинку
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&ab_channel=CreativeTeacher
Математика
Тема.
Додавання чисел в другому десятку.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 93 . Уважно виконайте завдання 1
(письмово), 2, 4 (усно) .
Образотворче
мистецтво
Тема. Народна творчість. Орнамент. Створення орнаменту для розпису посуду.
1.Передивіться відео та пригадайте все,
що ми вчили про основні та похідні кольори.
2.Намалюйте свою чашечку та прикрасьте
її орнаментом.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Відпочиваємо!
Четвер
14 квітня
Я досліджую світ
Тема. Чим ти чуєш.
1. Перегляньте відеоурок і попрацюйте з підручником с 52, 53.
2.
В зошиті з друкованою основою виконайте завдання на
с.41.
Російська мова
Тема. Весна. Природа навесні.
1. Посмотрите видео и запомните.
2. Поработайте с учебником с. 65
Час для відпочинку
Українська мова
Тема. Сприймання усної інформації. Твори відомих письменників України та зарубіжжя про тварин.
Сьогодні
у нас урок позакласного читання. Я хочу познайомити вас з казкою сучасного
українського письменника Володимира Читая «Історія про віслючка Якала»
Віслючок
Якал підготував для вас завдання.
Просить
красиво списати у свій зошит цю сторінку:
Фізична культура
Завдання з музичного мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Код : jjgr5ar - дивись урок 14.04
До завтра 💓
Середа
13 квітня
Я досліджую світ
Тема. Чим ти бачиш.
1. Передивіться відеоурок за нашим підручником.
2. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.40
Математика
Тема.
Годинник. Повторення вивченого.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 92 . Виконайте завдання 2, 3, 5
(усно),
4 ( письмово).
Час для відпочинку
Українська мова
(читання)
Тема.
У країні фантазії. Звуки
[ф], [ф’], буква Ф, ф.
1. Передивіться
відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте
з букварем с.30, 31
12 квітня
Я досліджую світ
Тема. Твій зовнішній вигляд.
1. Передивіться відео
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.38, 39
Тема. Доба.
1.Пропоную погратися та закріпити
знання про дециметр
https://learningapps.org/view9678347
2. Перегляньте відеоурок
3. Попрацюйте з підручником с.91
Завдання 1, 3 – усно, 4 - письмово.
Час для відпочинку
Англійська мова
Впр 2,
с. 63, вивчити This/That. Повторите букви Hh, Rr, Mm,Ff
Дизайн і технології
Тема. Робота з папером.
Виготовлення за зразком.
Чекаю на фото ваших робіт для фотовиставки
(за бажанням).
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=cq6P2uuRZ8o
Понеділок
11 квітня
Українська мова (читання)
Тема. Цирк приїхав! Закріплення
звукових значень букви Ц, ц, читання з нею.
1. Розчитування
2. Робота з Букварем
с.28 -29.
Українська мова
(письмо)
Тема. Повторення вивченого
Завдання для моїх учнів:
- - Списати все у свій зошит, сфотографувати свою роботу
та надіслати мені у Вайбер.
- - Хочу
подивитися, як гарно ви вже навчилися писати.
Час для відпочинку
Математика
П’ятниця
8 квітня
Українська мова
(читання)
Тема. Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц.
1. Передивіться
відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте з букварем с.26, 27
Українська мова
(письмо)
Тема.
Письмо малої букви ц, складів і слів із нею.
Опрацювання словникових слів олівець,
цукерка. Списування скоромовки.
Ознайомлення
з писемними буквами ц, Ц
Прописи
с.40, 41
- Ви добре попрацювали! Молодці!
Час для відпочинку
Математика
Тема.
Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1(15+1, 15-1).
1.Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 89 . Уважно виконайте завдання 2, 3 (усно), 5 (письмово) .
Образотворче
мистецтво
Тема. Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори
(повторення). Створення композицій із квітів.
1.Передивіться відео та пригадайте все, що ми вчили про основні та похідні кольори.
2.Намалюйте свою квіткову галявину.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Відпочиваємо!😊
Четвер
7 квітня
Я досліджую світ
Тема. Край, у якому ти живеш.
1 Перегляньте відео.
Попрацюйте з підручником с 46-47.
В зошиті з друкованою основою виконайте завдання на
с.36, 37.
Російська мова
Тема. Мир животных
1. Посмотрите видео и запомните.
2. Поработайте с учебником с. 72-73.
Час для відпочинку
Українська мова
Тема. Вийди, вийди, сонечко. Закріплення вивченого.
Фізична культура
Середа
6 квітня
Я досліджую світ
Тема. Кожна людина
неповторна.
1. Передивіться відео
2. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую світ» на с.34, 35
Математика
Тема.
Додавання і віднімання виду: 10+8;18-8;18-10.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у підручнику с. 88 . Уважно виконайте завдання
1(письмово),
2, 6 (усно) .
3. Пропоную погратися https://learningapps.org/view10117405
Час для відпочинку
Українська мова
(читання)
Тема.
Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Розвиток звуковимовних умінь
(чит.) с. 24-25
1. Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте з букварем с.24, 25
Українська мова
(письмо)
Тема.
Позначення на письмі звуків [дз], [дз’] буквосполученнями
дз,
Дз.
Списування речень із друкованого шрифту. Запис слів за малюнками.Розвиток
звуковимовних умінь.
Прописи с. 34, 35
Англійська мова
Завдання за 05.04-закріплення
1. Переглянути відеоурок.
2.Вивчити членів сім’ї.
3. Повторити вивчені літери та запам’ятати нові.
Вівторок
5 квітня
Я досліджую світ7
Тема. Людина- частина
природи і суспільства.
1. Передивіться відео
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.32, 33
Математика
Тема. Письмова нумерація чисел 11 – 20. Одноцифрові та
двоцифрові числа.
1.Пропоную погратися
2. Перегляньте відеоурок
3. Попрацюйте з підручником
Завдання 3, 4 – усно.
Чудово попрацювали!
Час для відпочинку
Англійська мова
2.Вивчити членів сім’ї.
3. Повторити вивчені літери та запам’ятати нові.
Дизайн і технології
Тема. Об’ємні вироби з
паперу. Створення квітки за зразком.
Чекаю на фото ваших робіт для фотовиставки
(за бажанням).
Фізична культура
До завтра!😃
Понеділок
4 квітня
Українська мова (читання)
Тема. Читання
— краще навчання. Звуки [ч], [ч’], буква Ч, ч.
1. 1. Перегляньте відео
2. 2. Знайдіть 20 букв Ч
3. Робота з Букварем
с.20 -21.
1) - Доберіть слова до
звукових схем на малюнку с.20 (читають, рукавичка, Чебурашка), визначте місце звука [ч] у них.
2) Читання складів.
3) Читання слів в Букварі (с. 20).
4) Читання вірша-скоромовки
Грицька Бойка про птахів сичів.
- Що вранці зробили
сиченята? (Полягали спати.) Чому? (Не спали всю ніч.)
- Що сказав уранці малятам
дорослий сич? (На добраніч!)
- Чому сич побажав
діткам доброї ночі?
Особлива увага
приділяється вимові твердого приголосного [ч] у словах сич – сиченята, ніч –
добраніч, а також м’якого приголосного [ч’] у слові сичів.
5) - Розгляньте
зображення птаха в Букварі на с. 21.
-
Хто це? (Чорний ворон, чорна
ворона, ґава.)
- Прочитайте
скоромовку, чітко вимовляйте твердий приголосний [ч].
6) Читання букварного
тексту «Вірні друзі» с.21.
- Про що запитується в
першому реченні тексту? Прочитайте.
- Чим є книга для
людей?
- Ким оточена людина,
яка любить читати? Хто ці друзі?
- Що роблять книги?
Чим вони збагачують розум і серце людини?
|
- Читайлику дуже сподобався сьогоднішній урок, адже ми вивчили його улюблену букву Ч. |
Дякую
за роботу!
Українська мова (письмо)
Тема. Письмо малої букви ч, складів і слів із нею.
Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Інтонування і запис речень.
Прописи с. 36, 37
• Письмо малої букви ч.
• Письмо малої букви ч.
У прописах (с. 36) виконайте розчерки для малої літери ч, наведіть букву ч у зображенні чашки.
• Письмо складів.
Де буква ч стоїть другою, з’єднувальні елементи
перших літер плавно безвідривно переходять у початок літери ч в середині рядка.
Тобто тут використовується середнє безвідривне поєднання.
• Письмо слів.
Гра «Слова розсипалися»
Треба з кожного набору літер скласти по два слова. Слова, надруковані в
букварі, можуть бути підказкою.
Підказка: час – чай, піч – ніч.
·
Письмо речення.
Списати речення на рядок під зразком,
підкреслити літеру ч.
Ознайомлення з
писемною великою буквою Ч
(с.37)
• Письмо великої букви Ч.
У прописах (с. 37) виконайте розчерки
різнокольоровими олівцями, а також велику букву Ч у зображенні чайника.
• Письмо слів.• Письмо складів.
• Письмо речень.
- Ви добре попрацювали! Молодці!
Час для відпочинку
Математика
Тема. Десятки та одиниці.
1.Передивіться відеоурок
2. Попрацюйте з нашим підручником
Виконайте завдання 3 с.86 за зразком .
Молодці!
Фізична культура
П’ятниця
1 квітня
Українська мова (читання)
Тема. Звуки [дж], [дж’], буквосполучення Дж, дж. Розвиток звуковимовних умінь.
1. - Сьогодні ми вирушаємо в
подорож у природу. А куди саме? Прочитайте вірш і уявіть картину.
ДЖЕРЕЛО
З-під
верби б’є мале джерело,
Там
ромашки цвітуть у тепло,
І
пташина до нього летить,
Щоб
живої водиці попить.
Надія Красоткіна
2. Відгадування загадок.
- Біля цього джерельця й відбулася одна казкова зустріч.
Вам цікаво дізнатися, кого з ким? Відгадайте.
Біля гаю хатку маю, День у день я вилітаю, Легко лину над лужком І годую всіх медком. (Бджола, бджілка) |
Між робочих бджіл джеркоче, Із джерельця пити хоче – Льотчик, що квітки лоскоче. (Джміль) |
3. Виділення звуків [дж], [дж’], їхня характеристика.
- Прислухайтеся до слів джміль, бджола, джерело. Чи
є в них звук [дж]? Де він стоїть у кожному слові?
- Прислухайтеся до слова бджілка. Чи є в ньому звук [дж’]? Де він стоїть у слові?
- Доберіть слова до звукових схем на малюнку в букварі (джерело, джміль, бджілка).
4. Ознайомлення з позначенням звуків [дж], [дж’] на письмі.
- На письмі звуки [дж], [дж’] позначаються
буквами д і ж. Тобто один звук позначається двома буквами.
Б ДЖ І Л К А
Це усі повинні знати: Нас не можна роз’єднати. |
Відрізняємось ми чим? Літер дві, а звук – один. |
5. Читання складів.
Читання складів у букварі (с. 18).
Читання слів у стовпчиках в
букварі (с. 18).
Читання тексту «Бджілка».
- Де сидів Володя?
- Кого він побачив?
- Чому бджілка не змогла
злетіти?
- Як Володя врятував бджілку?
• Читання тексту «Карпатські
джерела» у букварі (с. 19)
- Чим славляться Карпати?
- Якою буває вода карпатських
джерел?
- Чим корисна джерельна вода?
|
У Джмелика сьогодні день народження. Він приготував
пиріг із джемом і жде гостей. А ось і друзі прийшли. Вони привітали Джмелика зі
святом. Бджілка принесла джбаник меду. Павучок |
сплів теплий джемпер. Оса подарувала джинси. А Метелик
– книжку про джунглі. Радіє Джмелик. Адже саме в день народження так
приємна увага друзів. |
-У кого день народження?
- Що приготував Джмелик своїм
гостям?
- Хто прийшов привітати друга?
- Які подарунки отримав
Джмелик?
• Читання букварного тексту «День народження» (с. 19)
Українська мова (письмо)
Тема.
Позначення на письмі звука [дж] буквосполученнями дж,
Дж.
Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту. Опрацювання
словникових слів джміль, бджола.
Прописи с. 34, 35
1.
Письмо складів.
У
прописах с. 34 спочатку виконати підготовчі вправи, наводячи елементи літер і
самі букви в розчерках і малюнку. Потім прочитати склади, розташовані на другому і третьому рядках, записати їх
поряд зі зразками. На сторінці 35 відпрацювати письмо буквосполучення і складів
з великою буквою Д.
Усі
писемні літери дітям відомі, тому увага приділяється читанню складів,
правильній вимові звука [дж], а також з’єднанню букв дж.
2. Письмо слів.
Записати слова
біля зразків. Особлива увага приділяється не тільки поєднанню дж,
а й нижнім поєднанням букв жм, іл, ол, ем.
3. Письмо речень за зразком.
- Прочитайте
речення в прописах (с. 34), передайте голосом запитання.
Записати речення
під зразком.
- Прочитайте
речення, написане на с. 35. Про що в ньому розповідається? (Про джерело.) Що
воно робить? (Б’є.) Звідки? (З-під верби.)
- Як треба
писати два коротких слова в цьому реченні?
Звертаю увагу на
те, що слово б’є пишеться з
апострофом, а слово з-під через
рисочку.
4.
Списування з друкованого шрифту на с.35.
- Ви добре попрацювали! Молодці!
Час для відпочинку
Математика
Тема. Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Лічба в межах 20.
У нашому підручнику с.84 розв’язати кругові
приклади №3 (усно).
Образотворче мистецтв
Тема. Правила зображення
предметів з віддаленням: ближче - більше, далі –менше. Зображення пролісків на
тонованому папері (гуаш).
Можна малювати на білому папері хоч олівцями, хоч фарбами.
Чекаю на фото ваших робіт для фотовиставки (за бажанням).
До уроків ЯДС15.02 та 16.02
Тема " Мої домашні улюбленці"
https://www.youtube.com/watch?v=JU6dfa3zmYo
До уроків ЯДС
07.12 та 08.12
Тема " Вода"
https://www.youtube.com/watch?v=JU6dfa3zmYo
П’ятниця
5 листопада
Ірина
Шульгіна приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Українська мова (читання)
Тема. Звук [і], буква і, і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.
1.- Сьогодні на уроці ми поговоримо про шкільну виставу, коли акторами стають самі діти. Такий театр називають дитячим або шкільним.
2. • Розгляньте сюжетний малюнок у букварі с. 48.
- Що роблять діти, зображені на малюнку? (Грають у виставі на сцені.)
- Які ролі вони виконують?
- Яку казку показують діти? («Котик і півник».)
Схеми на малюнку до слів: кіт, півник, вікно.
- Розгляньте схему речення під малюнком. Скільки в ньому слів?
Котик і півник дружать.
3.• Виділення звука [і] з мовлення, його характеристика.
- Послухайте речення. Назвіть у них друге слово.
Котик і півник живуть у лісі.
Оленка і Петрик грають у виставі.
За відкритою вимовою без перешкод звук [і] відноситься до голосних, позначається у звуковій схемі кружечком.
4.•
Графічний аналіз друкованої букви.
- Розгляньте
велику і малу букви І, і, порівняйте
їх. Чим, крім розміру, відрізняються
літери? (Крапочка є тільки в малої букви.)
- На
що схожа буква І?
на
стовпчик,
На
стовпці
сидить горобчик.
• Знайди букви і.
5. «Читання» звукових схем слів.
-За малюнками в букварі с. 48 назвіть
предмети і́рис,
свічка, вінок.
6.
«Читання» речення зі словом «і».
Пірамідка і
візочок- іграшки.
7. • Розгляд ілюстрацій до казки.
-Розгляньте
верхній малюнок у букварі с. 49.
- До
якої казки ця ілюстрація? («Вінні-Пух і всі, всі, всі»)
- Хто
її написав? (Алан Мілн.)
- Як
звали віслюка?
- Чому
він засмутився?
- Хто
його розрадив? Як?
8. • Читання
речень до ілюстрації.
- Які
речення ви можете прочитати відразу повністю?
- Які
слова вам підказують букви у схемах?
День
народження інколи називають іменинами. Тому перше речення можна прочитати так:
В Іа-Іа іменини.
У
наступному реченні слова поєднуються за допомогою слова-помічника «і». Тут
можна «прочитати» кілька варіантів, наприклад:
Віслючок і
друзі. Ослик і друзі.
В
останньому реченні надруковані слова друзів, які вітають Іа-Іа з днем
народження:
-Іа-Іа! Вітаємо!
Усі речення можна об’єднати в невеличкий текст, якщо прочитати їх разом від початку до кінця.
Для діток, які знають усі букви і вміють читати, пропоную прочитати тексти на с.49.
9. - Яку букву ми сьогодні вивчали на уроці?
- Який звук
вона позначає?
Українська мова (письмо)
Тема.
Письмо малої та великої букви і, І. Закріплення умінь
використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.
Ознайомлення з писемною буквою і, І
1. Підготуйте руку до письма. У прописах с. 25 виконайте розчерки різнокольоровими олівцями. Рух руки під час письма має бути плавним, безвідривним.
2. Подивіться відео.
3. Напишіть у рядках зошита спочатку маленьку
букву і, а потім буквосполучення з нею (із верхніми безвідривними поєднаннями).
4. Подивіться відео.
5. Напишіть у рядках зошита спочатку
велику букву І, потім слова.
Звертаю увагу на початок букви, що має назву «короткий гострий елемент». Отже, його треба починати писати вище середини допоміжного рядка рухом угору-праворуч, трохи прогинаючи лінію. Угорі, без заокруглення, відразу пишеться другий основний елемент.
6. На останніх
двох рядках у прописах записані віршовані речення.
Наведіть букви у реченнях.
- Ви добре попрацювали! Молодці!
Час для відпочинку
Математика
Тема.
Число й цифра 5. Написання цифри 5. Склад
числа 5.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
склад числа 5
https://www.youtube.com/watch?v=-zZB5kXNdIk&t=2s&ab_channel=%D0%A1%D1%96%D1%80%D0%B0T.%D0%90.
2. Попрацюйте у математичних прописах
с. 17 . Уважно виконайте всі завдання.
Перш ніж писати цифру 5, подивіться
відео
3. Запам’ятайте!
4. Пропоную погратися
Образотворче мистецтво
Тема. Робота з пластиліном.
Виготовлення сімейки грибів.
Виліпи з пластиліну галявину з
грибочками, якщо немає пластиліну - намалюй.
Чекаю на фото ваших робіт для
фотовиставки (за бажанням).
Попереду вихідні!
Гарного відпочинку!😃
Четвер
4 листопада
Ірина
Шульгіна приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Олена Володимирівна запрошує на урок музичного мистецтва
Подключиться к конференции Мееt
Українська мова (читання)
Тема. Звук [і], буква і, і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.
1.- Сьогодні на уроці ми поговоримо про шкільну виставу, коли акторами стають самі діти. Такий театр називають дитячим
або шкільним.
2. • Розгляньте сюжетний малюнок у букварі с. 48.
- Що
роблять діти, зображені на малюнку? (Грають у виставі на сцені.)
- Які
ролі вони виконують?
- Яку
казку показують діти? («Котик і півник».)
Схеми на малюнку до слів: кіт,
півник, вікно.
- Розгляньте
схему речення під малюнком. Скільки в ньому слів?
Котик і півник
дружать.
3.• Виділення звука [і] з мовлення, його характеристика.
- Послухайте
речення. Назвіть у них друге слово.
Котик і півник живуть
у лісі.
Оленка і Петрик грають
у виставі.
За відкритою вимовою без перешкод звук [і] відноситься
до голосних, позначається у звуковій схемі кружечком.
Я досліджую світ
Тема. Професії твоїх
батьків.
1.
2. Передивіться відео
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.26, 27
4.
Українська мова
(письмо)
Тема.
Закріплення умінь писати вивчені букви.
Сьогодні
нам треба пригадати та повторити написання літер, які ми вже вивчили.
1. Підготуйте руку до письма.
1.
У прописах с. 23 треба виконати
всі завдання. Але спочатку пригадайте, як пишуться вивчені букви.
Подивіться
відео
2. Напишіть у рядках зошита вивчені букви.
На перших трьох рядках подано зразки написання малих літер, а на наступних трьох – великих.
3. Нижче в прописах завдання на списування з друкованого шрифту. Поряд із друкованими буквами треба писати відповідні писемні. Про це нагадує позначка, надрукована за полем.5. Графічна вправа «Плутанка» ( Треба поєднати елементи під час написання великих літер А, У).
Час для відпочинку
Музичне мистецтво
Завдання з музичного мистецтва у Googl Класі, який створила Олена Володимирівна. Код :
Російська мова
Тема. Овощи
и фрукты.
1.
2. Посмотрите видео и запомните. https://www.youtube.com/watch?v=QvbilT-9LGQ
Фізична культура
До завтра!😜
Середа
3 листопада
Ірина Шульгіна приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Я досліджую світ
Тема. Твоя
сім’я .
1.
2. Передивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.24, 25
Підказка:
4.
Математика
Тема.
Написання цифри 4. Склад числа 4.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
2. Попрацюйте у математичних прописах с. 15 . Уважно виконайте завдання.
Перш ніж писати цифру 4, подивіться відео
3. Пропоную погратися
4. Запам’ятайте!
Час для відпочинку
Англійська мова
Впр. 1, р. 27, прослухати аудіозапис, обвести правильне слово. (робочий
зошит)
Українська мова (читання)
Тема. Пригоди
хлопчиків. Звук [и], буква и, и.
Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.
1. Словникова
робота.
Пригода – це те, що сталося, трапилося, часто непередбачено, несподівано; подія,
випадок.
- Якими
бувають калюжі? Що крім них залишає на згадку дощ?
Калюжа – заглибина в ґрунті, наповнена водою або
іншою рідиною.
Калабаня, ковбаня –
велика брудна калюжа, зазвичай на дорозі.
Болото, багно, грязь – розм’якла від води земля, ґрунт.
Грязюка, багнюка –
великі грязь, багно.
2. -Розгляньте
малюнок у букварі с. 46.
- Хто
зображений на малюнку?
- Скільки
тут хлопчиків?
- Що
трапилося з дітьми?
- Який
у них настрій?
3. -
Послухайте вірш, порівняйте його зміст із малюнком.
- Куди
впали хлопчики?
- Що
вони закричали? Чому?
- Розгляньте
схему речення під малюнком. Скільки в ньому слів? Чому третє слово позначено
квадратиком?
4. Виділення звука [и] з
мовлення, його характеристика.
- Що
всі разом кричали хлопчики? Який звук?
- Вимовте
цей звук так, як це робили хлопчики. Протягніть плаксиво: И-и-и!
- Скільки
було хлопчиків? Протягніть голосний звук у слові: три-и-и-и.
- Поділіть
слово хло-пчи-ки на склади. Назвіть
другий склад. Який у ньому останній звук?
За
відкритою вимовою без перешкод звук [и] відноситься до голосних, позначається у
звуковій схемі кружечком.
5. Ознайомлення з друкованими
літерами и, И
Методичні
зауваження для батьків. У
деяких абетках категорично стверджується, що «И великої немає, / И
слова не починає» (при цьому у вірші надруковано аж дві великі літери И).
Отже, така категоричність твердження є неправомірною, адже існує, наприклад,
слово ич (див., зокрема, вірш Любові Пшеничної «Ич який я!»),
звуконаслідувальне И-и-и! (див. вірш Марійки Підгірянки «Голосні звуки»). До того
ж у літературних творах можна зустріти слова иргій, ирійка (див., наприклад, твір Надії
Кір’ян «Цвіте абетка в квітнику»). Отже, діти, хоча й рідко, все ж зустрінуться
з необхідністю читати слова з великою буквою И.
• Графічний аналіз букви.
- Розгляньте велику і малу букви И,
и, порівняйте їхні форми і розмір.
- Покажіть літеру пальчиками.
- На
що схожа буква И?
- Послухайте
вірші про букву И.
Дід брусочок третій клав Для упору навскоси, Так він хвіртку змайстрував. Я ж дивлюся: буква И. Варвара Гринько |
• Знайди букви И.
6. «Читання» звукових схем слів.
-За малюнками в букварі с. 46 назвіть предмети
книжки, трикутник, зошити.
Словникова робота.
- Розгляньте нижні малюнки в букварі с. 46
- Додайте за малюнками слова:
Лист (який?)… поштовий.
Лист (який?)… кленовий.
7. Поняття
«один – багато».
- Розгляньте
верхні малюнки в букварі с. 47.
- Які
звуки помінялися, якими буквами вони позначені в кінці схем слів оса – оси, риба- риби?
- Чи
змінила буква И кількість предметів?
8. - Яку букву ми
сьогодні вивчали на уроці? Який звук вона позначає?
- Які слова зі звуком [и] ви запам’ятали?
Українська мова (письмо)
Тема. Письмо малої та великої букв и, И. Закріплення умінь
використовувати верхнє і середнє поєднання літер
та записувати вигуки.
1.
Подивись,
У лиса – сир.
Там сховалась
Буква и.
2. Підготуйте руку до письма. У прописах с. 24 виконайте розчерки.
3.
Подивіться відео.
4. Напишіть у рядках зошита спочатку елементи,
а потім малу букву и.
5. Напишіть
у рядках зошита буквосполучення иа
(середнє відривне поєднання), иу
(верхнє безвідривне поєднання).
6. Подивіться відео.
7. Напишіть у рядках зошита спочатку елементи,
а потім велику букву И.
8. На останніх двох рядках у прописах записано віршоване речення.
- Наведіть букви И, и у реченні.
- Ви добре попрацювали! Молодці!
До завтра😊
Вівторок
2 листопада
Ірина Шульгіна приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Я досліджую світ
Тема. Ти
– пасажир.
1.
2. Передивіться
відео та запам’ятайте
правила поведінки в громадському транспорті
https://www.youtube.com/watch?v=MlVyuHUhGrI&t=2s
3. Попрацюйте у зошитах «Я досліджую
світ» на с.22, 23
Підказка:
Математика
Тема. Склад чисел 2 і 3.
1.Пропоную
погратися
- Допоможи Їжачкові розкласти фрукти
до кошиків.
https://learningapps.org/view6398567
3. Передивіться відео та запам’ятайте
склад чисел 2 і 3
https://www.youtube.com/watch?v=nC3DbzfjSW8
4.
Попрацюйте
у математичних прописах с. 13 . Уважно виконайте завдання.
Підказка:
Завдання №1 Треба записати приклади : 1+1=2 2+1=3
Завдання №2 Прописати вивчені цифри та записати пропущені
цифри у приклади (пригадавши склад чисел 2 та 3).
Завдання №3
Англійська мова
rubber [ рабе ] ризинка (ластик)
pen [пен] -ручка
pencil
[пенсіл] олівець
bag [бег]
портфель,сумка
book [бук] підручник, книга
desk [деск] парта
ruler [руле]лінійка
notebook [ноутбук] зошит,блокнот
pencilcase [пенсілкейс] пенал
1.Переглянути відео.
2.Впр.1, с.28,
вивчити слова (підручник).
3.Впр.1,с.26,послухати та з’єднати малюнки з цифрами (робочий зошит). Розфарбувати за бажанням.
Фізична культура
Дизайн і технології
Тема. Робота з пластиліном.
Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці.
Виготовлення льодяника з пластиліну
Виготов льодяник за зразком, якщо
немає пластиліну - намалюй.
Чекаю на фото ваших робіт для фотовиставки
(за бажанням).
До завтра!😜
Понеділок
1 листопада
Українська мова (читання)
Тема. Святковий салют. Звук [у], буква Ю, ю.
Позначення м’якості приголосного звука у складі.
1.Відгадайте
загадку.
Зацвіли у небі квіти
І горять, як самоцвіти* –
Білі, жовті, волошкові,
І червоні, і бузкові.
Словничок: *
Самоцвіти – коштовне різнокольорове блискуче каміння.
Відгадка: салют
2. Розгляньте ілюстрації в букварі: верхній с. 44 і нижній с. 45 (малюнки).
3. Складіть звукову схему слова салют.
– ● |
= ● – |
|
- Чи можемо
позначити голосний звук [у] після м’якого приголосного буквою у?
- В українській
мові домовилися після твердих приголосних позначати голосний звук [у] буквою У,
після м’яких приголосних – буквою Ю.
– у |
|
= ю |
4.Знайомство з
буквою Ю
- Розгляньте
велику і малу букви Ю, ю, порівняйте їхні форми і розмір.
- Зі скількох елементів складається буква Ю?
- На що схожа буква Ю?
- Ось як про
це говориться у віршах:
– Як зробити букву Ю? Здогадавсь, Іванку? – Паличку до О приб’ю На коротку планку. Ігор Січовик |
5. Знайдіть 10 букв Ю.
6. Звуко-буквений
аналіз слів
-За малюнками в
букварі с. 44 проговоріть слова ключ, тюбик, люстра, знайдіть у них
місце звука [у] після м’якого приголосного.
• Словникова
робота.
Два різних слова (омоніми): 1) ключ від замка;
2) ключ птахів у небі.
7. Розгляньте зображення тварин у букварі с. 45, назвіть їх.
(голосний звук [у]
треба позначати буквою У в словах: папуга,
кенгуру, зубр, а – буквою Ю у
словах: верблюд, тюлень, гадюка).
8. Подумай!
- Так чи Ні? Дайте
відповідь на запитання:
Приголосні звуки
бувають твердими і м’якими? (Так.)
Букви бувають
твердими і м’якими? (Ні.)
Для позначення
звука [у] потрібно знати дві букви? (Так, букви У, Ю)
Дякую за роботу!
Час для відпочинку
Українська мова (письмо)
Тема. Письмо малої букви ю.
1. Ознайомлення з
писемною буквою ю
Братик показав.
Взяв і до цукерки
Бублик прив’язав.
Варвара Гринько
2. Підготуйте руку
до письма.
У прописах с. 22 наведіть кольоровими олівцями розчерки, а також малу букву ю у зображенні бублика з цукеркою.
4. Напишіть у
рядках зошита спочатку елементи, а потім малу букву ю.
Після закінчення письма знайдіть у себе в зошитах три найкраще написані літери і підкресліть їх зеленим олівцем.
5.Запис поєднаних
букв.
Види поєднань:
якщо буква ю стоїть
у буквосполученні другою, то поєднання буде верхнім, адже літеру ю починаємо
писати від верхньої рядкової лінії (ую, аю, ою, яю);
якщо другою в
буквосполученні стоїть буква у, то поєднання буде знову верхнім, адже літеру у також починаємо писати
від верхньої рядкової лінії (юу);
якщо другою в буквосполученні стоїть буква я, то поєднання буде нижнім, адже літеру я починаємо писати біля нижньої рядкової лінії (юя).
На останніх двох
рядках у прописах записано віршоване речення.
Наведіть букви ю у
словах: люблю, малювати, танцювати.
7. Святковий салют.
Час для відпочинку очей
Математика
Тема. Число й цифра 3. Написання цифри 3.
1.Передивіться відео та запам’ятайте
https://www.youtube.com/watch?v=-fQr6OOH-as
2. Попрацюйте
у математичних прописах с. 11 . Уважно виконайте завдання.
Перш ніж
писати цифру 3, подивіться її написання
3. Пропоную погратися
https://learningapps.org/watch?v=p1j2xhcwt21
4. Запам’ятайте!
До завтра😊
Немає коментарів:
Дописати коментар